image

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8
Kultura občanům regionu
9
Kultura občanům regionu
10
Kultura občanům regionu
11
Kultura občanům regionu
12
Kultura občanům regionu
13
Kultura občanům regionu
14
Kultura občanům regionu
15
Kultura občanům regionu
16
Kultura občanům regionu
17
Kultura občanům regionu
18
Kultura občanům regionu
19
Kultura občanům regionu
20
Kultura občanům regionu
21
Kultura občanům regionu
22
Kultura občanům regionu
23
Promítání s grilováním
Kultura občanům regionu
24
Sportovní dětský den
Kultura občanům regionu
25
Kultura občanům regionu
26
Kultura občanům regionu
27
Kultura občanům regionu
28
Kultura občanům regionu
29
Kultura občanům regionu
30
Kultura občanům regionu
1
Kultura občanům regionu
2
Kultura občanům regionu
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    pondělí 9:00 - 10:00
    středa 18:00 - 20:00
  2. Telefonické podání: +420 379 732 380
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu obec@novaveskd.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Nová Ves, Nová Ves 65, 345 06 Kdyně

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v Obci Nová Ves, Nová Ves 65, 345 06 Kdyně v úředních dnech a hodinách:

pondělí 9:00 - 10:00
středa 18:00 - 20:00

Telefonické podání: +420 379 732 380
Poštou na adresu Obecní úřad Nová Ves, Nová Ves 65, 345 06 Kdyně
Elektronicky na e-mail: obec@novaveskd.cz, (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: p79avag
Elektronickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Nová Ves, Nová Ves 65, 345 06 Kdyně
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Sazebnik uhrad_2023.pdf

Sazebník schválen starostkou obce dne 13.2.2023

Formuláře